Tisdag, snö.

Igår så var det en väldigt snöig dag där ute. Det snöade hela tiden och det var kallt. Och dum som jag var så hade jag tygskor på mig. Då blev jag jätte nojig över att jag skulle hinna gå och bli förkyld tills på fredag då det bär av till Göteborg. Följde med Linnea och åt på BQ. Påbörjade någon slags panik eller något då jag inte ville vara kvar. Drog till skolan, blev bättre på matte lektionen.
Drog hem efter skolan med en skaplig skön huvudvärk. Sov om jag minns rätt och satt vid datorn och segade. Avslutade kvällen med att jag höll på att somna till South Park. Men jag knallade ner till min säng..
Så fort jag blundade och höll på att somna kom det upp någon slags overklig bild framför mig, blev svin rädd, låg och vred och vände på mig hela tiden fick öppna ögonen så att den skulle försvinna. Ja det gjorde den. Men så fort jag blundade igen kom den tillbaka. Då fick jag panik igen..
I morse vaknade jag tröttare än någonsin. Fett jobbigt då jag vägrade gå till skolan med denna trötthet. Fan. Gick upp och åt lite fil och cornflakes iaf. Sen la jag mig i mammas och pappas säng och sov i några timmar.  Vaknade och tänkte på paniken jag hade fått innan och höll nästan på att få panik igen, gick då ner i mitt rum och hämtade Bob Marley and the Wailers och satte på den på hög volym. Det kändes bättre så. Det blev bättre då. Sen skulle jag värma mat i micron, en microlåda som sagt. När den var klar och jag skulle ta ut den så följde även glas-brickan med.. Jag blev galen typ, jag tog verkligen sönder den i somras med och då blev inte mina föräldrar glada. Kul att jag måste köpa en ny till dom då, tänkte jag. Fick lön igår och är redan skyldig mamma en STOR summa. Men jag ringde mamma och hon sa att det inte var någon fara. Tack!
Nu ska jag duscha, sen ska jag ner på stan. Ska köpa buss-biljett hem från Göteborg bland annat. Vi hörs.

P.S Den 4:e december kommer Governor Andy till L´orient! :D Det kommer bli så kul, för det var det ju sist. och jag är pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0