Kultiration 28 och 29 november!

Idag är en speciell dag, iallafall för mig, jag har i dagar väntat på ett mail  jag ska få. En bekfräftelse. Jag har länge varit nervös över detta mail. Att det aldrig skulle dyka upp eller något annat som inte får hända. Jag har kollat min mail stup i kvarten. Idag gick jag till och med upp halv 7 för jag var så nyfiken om jag hade fått det, och ja det hade jag! :D 22.31 igår skickades det! Jag ska se KULTIRATION den 28:nde och 29:onde i Göteborg! 2 dagar i rad också! Fatta, det här är min dröm! Jag har fett mycket cepe nu!!

Btw.. På tal om något annat. Det snöar jätte mycket ute. Ganska mysigt.
I fredags så blev det äckelvin hemma hos mig, sen bar det mot stan. Störd kväll! I lördags var jag I Ljungsbro med Freddy och Simon. Och igår så köpte jag och Linnea buss biljett till Göteborg på fredag. 09.22 går bussen! Kommer bli fett!

Nu ska jag klä på mig, få i mig något. Ja det gamla vanliga helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0