Inte långt kvar nu!

Idag har det varit en skön dag. Började halv 9 som vanligt med datalektion, sen var det samhällskunskap i en timme, vi delade in oss i grupper. Vi håller på med brott och straff och istället för att vi ska skriva ett prov så ska vi ha rollspel istället. Så vi delade in klassen i 2 olika grupper för att alla ska kunna få varsin roll (som tilltalade,läkare,domare,kompis1,kompis2 advokat), själv ska jag vara kompis 1 :D!
Sen var det lunch och jag och Max gick till Butterfly och åt. Fett gott, hawai med kebabsås samt en Babylon.
De två sista lektionerna var inställda. Skönt!
Efter skolan gick jag en sväng med mamma på stan. Kul! Avslutade med att vi gick till ett hederligt litet bageri och köpte med oss fika hem och tittade på Andra Avenyn som vi båda missade igår.

Imorgon har jag bara 3 lektioner, spanska, media och grafisk kommunikation! Sen blir det att åka hem och packa, för på fredag åker vi! :D Jag är så jävla pepp! Längtar så himla mycket. Vet inte vad jag ska skriva, det kommer bli otroligt!! Kultirations texter berör mig verkligen, så ärliga så sanna.
Men här på marken, marken
Tror vi fortfarande på varandra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0