Hablo español

Si! Y tengo dos hermanos.. Pero tengo hambre, so fucking hambre! Japp jag pratar spanska y tu madre es una puta! Haha. Har precis haft en 85 min lång spanska lektion och ja.. Det räcker med 1 timme, för den där extra kvarten är bara onödig. Jag löövar.
Sitter nu och väntar på att Linnea ska ringa.. Hon  ska ringa som sagt och jag väntar på hennes samtal. Ett samtal som är mycket viktigt.
Idag är det fint väder, fint som bara den! Man blir ju inget annat än glad!
Har 2 lektioner kvar, media pruduktion och grafisk kommunikation. Efteråt ska jag hem och äta, plugga och vänta på att Andra Avenyn ska börja.

harmoni

En värld full av liv.

jadå.
Sommar, ge mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0