XxX

Ikväll har jag varit med Linnea en stund! Lika hederligt som vanligt! Vi gick till XxX .. Vi satt och snackade om vår framtid kan man säga, haha.. Det ska bli mycket nice senare! Eller hur Linnea?! =)
Nu ska jag göra mig iordning, sen plugga spanska inför provet imorgon. Och så ska jag packa mina gympa kläder så jag slipper bli stressad imorgon. För jag ska nämligen åka buss imorgon för min pappa kan inte skjutsa mig. Bussen går halv 8 så jag måste ju gå upp minst en timme i förväg..
Ha det så bra! : )

Godnatt!


image33

Linnea när vi hade gjort premiär i Skate parken! :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

X alltså, tänk vad mycket vi kommer vara där snart. Jag älskar våran framtid :D

2008-05-14 @ 12:05:17
URL: http://linneadruid.blogg.se
Postat av: Anonym

XxX = skateparken

2008-05-14 @ 21:16:16
Postat av: Ebba

Linnea: Jaa det ska bli nice, love it too :D

Anonym: Hur vet du att det inte lika gärna kan vara Hangaren? Eller varför inte utanför min bod? ;)

2008-05-14 @ 23:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0