Vart är min Garlic??

Har precis ätit upp maten från donken (Vet inte om inlägget står nedanför detta då jag bloggade från mobilen ) .  Brorsan och jag tog iaf en sväng med bilen och vi körde förbri braskens bro där jag laddade på mobilen och vi avslutade med att handla på drive in.. När vi kommer hem så inser vi att ingen av oss fått våra Garlic´s som vi beställde! =( Fett synd.. Fan.. Så blev till att rota i kylen efter någon slags dressing..

Tänkte ta och berätta vad jag har haft för mig sen i onsdags då jag inte uppdaterade.. Ja.. I torsdags så var jag sjuuk, vaknade halv 3 på dagen och det blev bara till att slappa, hade även ett väldigt upp & ner humör.. Kändes förjävligt..
Fredags så var jag i skolan, hade matte... Jätte jobbigt för jag är dålig på matte och kan inte grunderna alls så min lärare Folke tog ut mig och snackade om att jag forstätter att jobba i den här takten så kommer jag inte bli klar med Matte A förens jag är pensionär.. Fatta, jag går snart ur 2an, de flesta i min klass är snart klara med Matte B, medans jag är på kap1 i matte A..
Aja blev kvar i skolan i 2 timmar ungefär efter att jag slutat ( vid 11 ) p.g.a jag var så otroligt seg, men jag fick skjuts sen av Ninos till stan! =) Thanks mate..
Aja var hemma i fredags... Hela helgen också för övrigt.. Tröttheten tog min makt.
Nu ska jag förmodligen kolla på någon film med min bror, tror det blir 300 ifall den hittas...
Borde också plugga spansk historia som är läxa tills imorgon.. Får se hur det blir med den saken!
pÖZZZ


image47


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0