Trött!

Ohooj vilken trött dag det har varit idag då, kunde inte gå upp ur sängen.. Men det gjorde jag endå och missade 2 lektioner, inte bra!
Pallrade mig iväg till skolan, och gjorde inte mycket .. Efter att jag slutat så tog jag bussen hem, gick förbi farmor men hon var inte hemma.. Då drog jag hem, och lagade mat. Spagetti, skinka, lök och creme freche eller va det heter.. Mixade i bara, och ajuste tomat puré! Haha
Nu har jag druckit kaffe och känner mig inte lika trött som jag gjorde förut.. Tur det!
Mina föräldrar är på auktion och kommer inte hem förens senare, skönt att vara lite ensam ibland!
Sen ska jag köpa en stoooor godis påse har jag bestämt mig för jag är så himla sugen och jag kan verkligen inte bli nyttig.. Men men!

Och imorgon ska jag ha spanska uppsats, nationella tror jag det är.. Men inte för jag är säker men det är iaf en uppsats, hehe! Ska plugga till den så jag får ett MVG! ( stop dreaming ) Men endå liksom! :P

Vi hörs....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0