Torsdag

Hallå där!
Idag så har det inte blivit någon skola för min del, i morse när jag vaknade hade jag grymt ont i magen + att jag var snorig som en matta ( kom inte på något bättre ). Så idag har jag bara vilat och tack och lov har det hjälpt mig lite.. Rastlös som jag är kan jag inte sitta stilla..  Måste röra på mig, eller är det för kaffet jag drack förut?

Mina händer är torra så jag måste smörja in dom, älskar att smörja in mina händer förresten! Och jag verkligen ÄLSKAR den body lotion som jag fick av Linnea en gång när hon hade varit i USA! För det första så är den jättebra och för det andra så har jag aldrig i hela mitt liv tyckt någonting annat kan dofta godare än den! Det är en doft av melon och gurka! ;) Tyvärr är det inte så mycket kvar längre men lite, så nu använder jag den inte alls så mycket, vill ju inte att den ska ta slut! Jag brukar bara dofta på den 24/7!
Linnea när du åker till USA i sommar, snälla kan inte du köpa en sån till mig då?! =D

Ska borsta tänderna nu, vi höres! Puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Självklart ska jag köpa en åt dig i sommar!! :D Förresten, jag har fått ett brev om att det ligger ett paket på skillingen och väntar på mig. Du kanske förstår vad det är i, så nu sätter vi igång då :D PEPP!!

2008-05-29 @ 19:35:50
URL: http://linneadruid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0