tjena mellanrummet

Har varit lite dålig på att uppdatera mig ( var i måndags senast ) , men det är ju inte så farligt för att vara jag?
Måndag och tisdag har ni missat. Men vad ska jag säga? Det är ju inte så att jag har vunnit på lotto eller så.. Har bara varit i skolan, jobbat, chillat, softat, stressat, blivit irriterad o.s.v
Idag så körde vi brännboll på idrotten, det var kul! Vi körde med fyra olika lag. Dom 2 bästa mötte varandra vs de två sämsta. Mitt lag vann alla matcher.. Jiihuu
Idag så hade vi läsförståelse och prata nationellt på spanskan.. Först läsförståelsen dårå ( och den gick sudäär ) och efteråt så skulle jag, Inez och Ebba gå med Ann-Sofie och snacka.. Det var kul! :D Haha alla skrattade som jag vet inte vad och vi gjorde våra tabbar  " mee too , yäääääh " . Men jag blev nöjd med betyget iaf!
Men fyfan vilken hemsk dag förövrigt... Känns inte bra! Har varit allmänt nere men vad ska man göra.. Sånt är livet, vi utsätts ständigt för prövningar och de gäller att klara dom på bästa sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0