Söndag

Varför ska jag jämt vakna av att min väckarklocka ringer vid 11 och att jag då stänger av den och tänker att jag endå kommer vakna av mig själv vid 12? Nej det blev inget vakna vid 12, däremot blev det vakna 14.30.. Och nu har jag ju sovit bort halva dagen..
Ska gå upp och klaga något gott och äta nu.. Något gott, yeah you name it! Får se vad jag ska göra sen.. Borde städa mitt rum, men om jag ska städa mitt rum så måste jag först bränna en bra skiva att lyssna på ( blir lätt uttråkad annars och inget pepp till städningen ) och min brorsa måste sätta i sladdarna han till stereon som han lånade en annan gång!
Men vi hörs!

P.S det är mors dag idag ju! :O hade helt glömt, ska gratta mami sen :)

image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0