Sjukling

Hejhej.. Vilken trevlig dag, nööt. Jag gick till min farmor förut,.. Någon stans där så fick jag världens huvudvärk + att min hals började fucka ur totalt, låg och försökte sova, men det gick inget vidare, låg och vred mig bara.. Usch!
Så ikväll blev det ingen utgång, synd det.. Men jag blir häldre frisk och glad än sjuk och gam.. Ni fattar principen va. Bra där!
Så ikväll har jag inte gjort så mycket, snackat med Soulie lite. En tjej jag tycker mycket om, hon är bra på så många vis, hon sprider glädje i rummet.. All lycka till henne!

Nu ska jag söfta lite, sen sova.. Ska upp tidigt imorgon. Ska vara hos Li 09.30 som skall fixa mitt hår =D
Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Aww, tack sa mycket :) Kul att du blev berord, det e val det man stravar efter? :)

2008-05-31 @ 00:47:58
URL: http://taboush.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0