Pass..

Jag skulle endå bara ha suttit hemma igår, inte gått ut.. Eller skitsamma orka bry sig, det ligger i det förflutna nu! Och vi kan inte styra vårt förflutna, men påverka framtiden!
Det började med att jag och Li åkte till Ryd, sen in mot stan där vi mötte Inez utanför Yngves. Vi gick och satte oss vid teatern för att sen vänta på en annan kompis som vi skulle på fest hos. Men tjena är dörren öppen? Klart som fan att den är öppen..
Vi ställde oss iaf vid ingången för att värma oss! Vid en såkallad "föringång", en föringång är en dörr som går till den stora ingången, eller nae men typ jag orkar inte förklara. Först kommer securitas för ett larm hade gått.. Sen kommer polisen också och de tar våra uppgifter.. Kommer bli kallelse snart, vet inte när men det konmer stå i brevet vi får hemskickat! :) Kulkul när sånt händer.  Det enda vi ville göra var att värma oss, klart man tänker på att man inte ska gå in bara sådär men i stundens hetta är det ju ganska spännande och vi ville bara bli VARMA!
Men det var iaf jävligt kul innan, tack tjejor! =D

Idag har jag bara sovit, ätit, druckit.. Så jävla trött! Ska klä på mig nu och sen ska jag till farmor för att äta! :) Kött och potatis blir det.. Hihi. Och senare ska jag vara med Linnea! =)
Jag är så hungrig, give me foood now now now! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0