Lördag

Hoppas ni har en trevlig helg! Det har jag förutom att jag är sjukt seg och har lite smått ont i huvudet.. Min seghet har dragit ner mig totalt, känner mig helt utmattad, inte på ett sjukt sätt men bara med mindre ork till saker och ting.. Och mitt öga är cepe, det får sina ryck ibland.. Smått jobbigt!
Jag tänkte skriva senare eller imorgon vad jag har haft för mig dessa dagar jag inte uppdaterat...
Förut idag så gick gick jag till ett berg, till en plats dit mina fötter brukar ta mig när jag behöver rensa mina tankar eller bara behöver en paus. Det var så skönt, solen lös på mitt bara ansikte och jag lyssnade på skön musik och lät mina tankar flöda.
När jag kom hem så satte jag mig på verandan, läste VeckoRevyn och tog det lugnt.. Nu väntar jag på mat, eller på min bror rättare sagt, att han skall bli klar med att montera en stol, så att vi kan äta! Ska göra han sälskap :)

Nu kom han in.

SENARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0