Jesus!

Hej hej hallå där bloggen.
Hoppas du mår bra, och du som läser också!
Idag så har det varit en härlig dag. Jag, Li och Niama har solat idag, det var så skönt.. rajtan tajtans varmt! Nästan svårt att ligga still! =) Men ska man bli fin så får man lida pin.. Höhö! :P
Efteråt gick vi till ån och satte oss alldeles intill vattnet, mysigt. Ville bada, men ack nej, still too cold - haha.

På kvällen så drog jag och Li in till stan för att möta Flora, Freddy, Kim och Krumpa..
Vi satt på berget vid Trädgårn ( visste inte ens om att det existerade ) och chillade och så. Avslutade kvällen med en kebab innan vi alla for åt varsitt håll..
Nu sitter jag här.. Ska strax sova, annars kommer jag ju sova bort hela söndagen, och då missar jag ju en stor del av veckans varamste dag som det sägs ska bli.
Haha.

Avslutar med några kort från dagen / kvällen .
image27
En typisk sommarbild. =)

image28

 jag när vi åt kebab! =)

image29
Mötte även Linnea, som ska fixa min blogg design! =D Tack i förhand!

image30

Jag och en bit av Li på bussen hem.

Godnatt !

Kommentarer
Postat av: aBu owner oF purpLesnaiL teaM:D

HoHoaa:D greaT photos. best photo is waiting to kebab. :)

2008-05-19 @ 00:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0