Fredag

Hej!
Jag har jätte ont i min hals idag, så fort jag sväljer så känns det. Och det känns ju lite smått förjävligt, iaf så sa inez att jag ska äta glass, dricka kolsyrat och käka halstabletter, så det blir till att göra det då va.. :)
Nu är det män här som ska byta ut vårat kylskåp, diskmaskin och micro till nya. ska bli spännande, jag som trodde det skulle vara klart i det här laget för jag vaknade redan vid klockan 7 i morse av att de höll på.  Sen vaknade jag igen vid klockan 11 av att en bil åkte härifrån ( jag har grusuppfart så sånt hörs ganska tydligt ) då kollade jag på klockan och ja den var ju som sagt 11 och då tänkte jag att jag skulle gå upp för att sätta på kaffe o.s.v. Så jag springer upp och där ser jag en blond man kolla på mig, jag sprang rakt in på toaletten. jag menar hur ser jag ut? Pyamas byxor, en rosa t-shirt, hår som står åt alla håll, svullna läppar och no more! :p HAHAHA
ska nog in och duscha snart. Och idag vill jag egentligen städa mitt rum, ja jag vill, MEN: jag orkar inte.. Har så ont i halsen vafan! :)
Ska nog ut och sola eller ngt.. Fast de kanske man inte ska göra när man är förkyld? Eller var det om man hade feber. Jag minns inte riktigt..

Ajuste idag kommer Piper ( Marcus Piper ) , vår f.d granne som vi delar många barndomsminnen med. Men han och hans family  flyttade till Stockholm någon gång under den tid jag gick på lågstadiet.
Iaf, han ska stanna här tills på söndag tror jag, så han ska ju också på dopet imorgon! =)

Jajajajajajjaja
LATER bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0