Dopet

Dagen började med att jag vaknade runt halv 9, gick in och duschade, klädde på mig, sminkade mig, åt en macka. Sen skjutsade mor mig till Li! Hon skulle fixa mitt hår, det tog ungefär en timma. Men det blev superfint!
Sen vid 11 kom min familj för att hämta mig, för då bar det av till Stjärntorps kyrka där Kevin skulle döpas.
Väl där så möttes vi av släktingar, barndomskamrater och några till släktingar ( från min sida ), och Sannas slärre också förstås. Var så roligt att träffa min morfar! Inte varje dag man träffar honom, jag menar ibland kan det dröja år, och när vi väl ses brukar han vara så stressad att han måste åka hem kort tid därefter.
Väl inne i kyrkan så sjöng vi sånger, eller är det psalmer? :P Min brorsa var korsbärare.. Kevin började storgråta, men när prästen tog vatten på hans huvud så blev han helt tyst. Haha!
Efter dopet blev det mat & fika i en lokal de hade i närheten, det serverades smörgåstårta ( som var jätte mäktig ) och sen blev det en annan tårta och massvis med kakor!
Min morfar höll tal också haha jätte gulligt :)
Vi åkte hem runtn 4 tiden och var hemma vid 16.40, då gick jag och lade mig och vaknade inte förens en halv timma efter. Jag vet inte om det är värmen eller om jag forfarande är lite krasslig, jag tog iaf en Ibumetin så njag hoppas det blir bättre.. : )
Bilder kommer senare när jag har fått in alla på datorn!
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0