Barndoms minnen.

Jag sov nog i 3 timmar ikväll. Vaknade runt 9 och fick panik att jag hade sovit bort hela kvällen och att idag var imorgon. Haha! Drömde sjuka drömmar som vanligt, t.e.x att jag började gymnasiumet och jag och en annan tjej som tydligen var från Åtvidaberg inte kom alls bra överens med varandra, så vi misshandlade varandra! Haha, + att vi åkte till Stockholm med klassen för att gå på Ken Ring konsert. Haha...

Ikväll iaf har jag kollat på video filmer från när jag och mina bröder var små. Så grymt roligt! Tänk att man har varit så liten och oskyldig. Helt ofattbart..

Nu spöregnar det ute.. Gör mig ingenting då jag endå vistas inomus ;)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0