Andra Avenyn & Klass 9A

Tisdagar är utan tvekan min favorit veckodag (om man inte räknar med helgerna) , för på tisdagar så visas både Andra Avenyn på tv-n och Klass 9A.
Men snart så är antagligen inte tisdag min favorit dag längre.. För ikväll är det sista avsnittet av Klass 9A :(
Bästa dokumentären jag sett verkligen..
 " De går i en av landets 10 sämsta skolor. Men nu ska eleverna i Klass 9A bli tredje bäst i Sverige? Klass 9A på Johannesskolan i Malmö får sina ordinarie lärare utbytta mot några av landets främsta pedagoger. Målet är extremt högt ställt: i slutet av terminen ska klass 9A vara en av landets tre bästa. " För er som inte visste..

Kommer de lyckas? Ni som inte har följt dokumentären tycker jag absolut ska se det sista.. Så har ni iaf inte missat allt! ;) Klockan 21.30 på 1:an ikväll.


 <---- Klass 9A ikväll på 1an 21.30. Don´t forget!!



 <---- Största drama serien, men kan inte sluta titta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0