Tänka framåt...

Fan.. Nu spelas den där låten på radion, den som jag jämt kommer tänka på dig när jag hör. Hur du sa till mig  "Det märks att dom som sjunger är från Sverige, det hör man på deras uttal"  Haha helt onödigt egentligen, men det här skriver jag enbart för att jag får nostalgi. Men nu spelar låten sina sista rader... Nu tog den sut.. I sånna stunder kan det vara svårt att leva, man åker tillbaka till den tiden.. Tänker på hur man hade det, jag hade en väldigt bra tid, därför kan det vara jobbigt att tänka framåt.. Tiden? Leva?

Idag så hade jag sovmorgon, anledning: Anton våran Historia/Samhällskunskaps lärare var I Stockholm så vi hade 2 lektioner inställda idag, me like! Men endå klarade jag av att komma försent, till filosofin, men jag fattar verklgigen ingenting, min hjärna verkar inte vara utvecklad till den nivån för att klara av det, eller så är det så att problemet är i någon annans händer. Vem vet?
Jag har druckit kaffe idag, i mängder. Snacka om att bli speedad, men det var en skön känsla, fast inte i blåsan. HAHA!
Dagens roligaste var idag när vi på rasten gick till ICA, och vi skulle gå därifrån, Elvis skulle kasta en snöboll mot oss men vi öppnade dörren då ( på ICA altså ) och snöbollen flög in, haha dom kuta och jag började pruta.. Typ! Haha.
Dagens sämsta kanske var när vi kom på att vi hade börjat svenskan när vi var på ICA. Kom 10 minuter försent kanske, men efter lektionen så gick jag till våran lärar assistent eller någon annan tjomme och frågade om jag kunde få närvaro, eftersom jag måste ha 100% närvaro nu i min prövomånad. Svaret jag fick var: Men jag känner inte igen dig?! Nej nej, självklart gör du inte det :@ Haha.. BAJS!

GANGSTA BOO ....  Ska vi kasta ägg snart ?





Min nya bästa kompis heter John Blund. om ni nu ville veta.

Kommentarer
Postat av: Gangsta boo

KLART SOM FAN ATT VI SKA!!!

2008-03-19 @ 15:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0