Snart lov

Jag var med på gympan idag, vi spelade volleyboll. Det var grymt kul! Jag var med på gympan idag! Jag var föresten på alla mina lektioner! Fattar ni? Jag Ebba har börjat gå på varenda lektion! Jag har varit på alla lektioner den här veckan utan 1 eller 2 i måndags då jag skulle med Inez till ett viktigt ställe. Och jag har faktiskt börjat acceptera skolan.. Vilket inte är likt mig....  VI får se hur det går!
Och ett till framsteg. Jag bruka(ade)r gå och lägga mig runt 3-4 på vardagar, men igår lade jag mig faktiskt klockan 1. Och Nu tänkte jag gå och lägga mig när jag skrivit färdigt detta, är inte det heller framsteg? + Att jag INTE sov någonting idag efter skolan, en vana jag har haft väldigt länge!
Jihu.... Inte ens snön kan få ner mig idag, hoppas det sitter i imorgon!
Nu ska jag sova! Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Linnea

Yes, det är det :) Duktigt att du har varit på alla lektioner Ebba! Du ser att det kommer bra perioder också ;)

2008-03-20 @ 13:20:09
URL: http://linneadruid.blogg.se
Postat av: Lennart

Du borde bry dig om skolan om du vill ha ett bra jobb, eller du kanske vill jobba ha ett skit jobb ?

2008-03-20 @ 16:37:17
Postat av: Soul

du är bäst, du fixar allt!

2008-03-22 @ 00:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0