sexual healing

ibland känns livet så bra.. det känns det nu, jag lever ett enkelt och simpelt liv. men och? jag trivs med det, motgångar möter vi alla... fast om 1 minut kanske jag inte alls känner så här längre.. men det är sånt som märks.. allting förändras. livet är ständigt på väg i förändring.. man ska aldrig ta någonting för givet

hahaha man gör ingenting för någon annans skull.. så om man säger till någon " jag gör det för din skull " är det endå bara för din egna!
 get up wake up!!


ibland undrar man ju vad folk egentligen håller på med..  man tänker att något kommer bli så bra.. men efter halva vägen gjord och halva vägen kvar, då är det inte lätt att bara stanna upp och vända... om man nu vill det altså

zivot je san--

pierdo los tiempos viejos men vi ska ändå leva i nuet. det förflutna ligger så långt bakom oss, fast endå inte.. man vet inte vad framtiden har att ge oss. men vi ber om lycka och hopp..

just listen..

det finns folk som varje dag åker till sin slut station. dålig uppväxt? aldrig hört det ordet förr..
frågor blir till massa gåtor, men ingen hade något svar..


jag vet inte. själv då?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0