PUUUUUUUUUURE ODDS

wtf?
igår var roligaste kvällen på länge även fast det var en helt normal kväll, måste vara tack vare rysken. ryskar kan fan inte hålla käften, inte dom ryskarna jag har mött iaf..
fick höra av en kompis att det var fest i tannefors, kom dit.. men det var ingen fest det var mer soft soffa.. dricka och röka.. soft folk.. typ 10 pers bara men man kan ha roligt endå. haha ajuste vi skulle möta rysken som skulle visa vägen till festen, och jag satte mig på en träsak vid parkeringen ni vet. men den brakade ihop, det såg ut som jag skulle spetsas av pinnen men jag hade tur. jag skrattade, alla skrattade, och jag kände mig tjock, fet och ful. men hahaha. jajajaja.
missade sista bussen igår också, så sov hos inez och farre i stan istället. och blev hämtad med skoskav vid lunch.
Åkte hem och åt soppa, sen sov jag, sen åt jag, sen duschade jag.. Och nu väntar jag på Flora och hennes franske vän.
vi hörs puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0