kom igen.

Jag ska börja med en ny metod imorgon, tänker inte säga varför tills folk märkt någon skillnad, fast jag tror inte dom kommer märka något, för i själva verket vet jag inte om jag bara inbillar mig, jag kanske inte ens börjar. Inte ens prövar imorgon, men jag ska försöka. Hihi.
Idag har varit en skön dag, jag har varit ovanligt glad, jag har fått världens vårkänslor, tog mig en promenad och det var så skönt ute ( med jacka på dårå ) och jag satte mig ner på en bänk för att känna solens strålar i ansiktet, så skönt. Med lite reaggeton och slutna ögon fick man faktiskt sommar känslor.. Me like!
Var och åt vofflor med sylt och grädde hos farmor idag, fan vad gott! Med mätt och svällanade mage gick jag mot Ekholmen för att gå en promenad med Niama, vi gick till första busshålls plats istället, satt och snackade där.. Sen gick vi hem, jag mot min farmor i försök med att plugga till mitt spanska prov jag ska ha imorgon, men jag lyckades istället somna och vakna tills det var dags att slå på Andra Avenyn. Sen drog jag hem för att istället då börja plugga spanska, satte på kaffe och tänkte att medans kaffet bryggs och dricks så kan jag prata med Li, så ringde henne.. Pratade längre än tänk (bara roligt) men sen till slut skulle jag plugga.. Men nae då gick jag till duschen istället och duschade, så jag slipper göra det imorgon innan skolan för håret tar ju så lång tid att bli torkat liksom.. Aja efter en skön dusch så pluggade jag i en timma. Nu är jag här och tar en paus, ska väl sova snart väl.. Ny dag imorgon.. Vi får se..
Men innan jag sover tänkte jag åka till Kolmården och prata med Girafferna, eller ska jag lyssna på Spice Girls. Får se..
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: REBECCA

GOD NATT! :)

2008-03-17 @ 00:16:42
URL: http://rebeccaasv.blogg.se
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra helg :)
Godnatt.q

2008-03-17 @ 00:20:26
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0