Glad Påsk

Igår så hade vi främmande här. Mina syskon var här, med sina familjer ( okej det är bara Christian som har skaffat familj än så länge men jaja ) och så var även farmor här. Åt påskbord, blev så mätt att jag gick och lade mig i 2 timmar efter all mat + efterrätter.
Senare på kvällen så åkte jag in till stan och fikade med: Li, Jossan och Britta! Lika kewl varje gång att träffa dom, tyvärr så gör jag ju inte det särskilt ofta ( förutom Li då :D ), vilket är synd.

Idag så vaknade jag vid 11 tiden, gick upp och åt frukost, sen har jag bara segat hela dagen, suttit här, duschat. Det enda vettiga jag har gjort måste endå ha varit när jag tog bort använda kläder som låg typ överallt i mitt rum och lade dom i tvättstugan.
Jag ska be mamma tvätta min vinterjacka, det ska jag göra! :)
Ikväll så blir det myspys, sätta på en bra film och dricka något glas vin med Li och C.O. Låter vuxet ju, men näää I´m still a KID!
Jag har världens jobbigaste rethosta. Och Linnea är i USA nu. Klart jag är avundsjuk... Och hon ska hjälpa mig med en design någon gång!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0