dahh börja funka normalt

Mitt internet kan fortfarande inte funka normalt! Det funkar bara när det själv känner för att göra det, egoist till max skulle jag kalla det! Men far har ringt och klagat så dom borde ju fixa det snart, en gång för alla.. Därför jag är dålig på att uppdatera, för när jag känner för att göra det så säger det ifrån och visar den ökända "Sidan kan INTE visas"
ajja jag passar på nu iaf! ;)
det är helg vilket jag förövrigt tycker är jävligt skönt! hihi.. första mars igår också, och nej jag lurade inte någon till skåne, och ingen måne för den delen heller...
en bra helg har det varit, med både fest och bio, frestelser och godheter..

I MISS OLD TIMES!!!!!!
men jag tror jag står kvar... det man inte dör av blir man ju starkare av
image11image12
jag och simon gick och gungade och fick vårkänslor i fredags innan iv-valet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0