Vilken dag

Åkte till jobbet imorse, först så snackade vi mest om papper och grejer, sen skulle vi få våra arbetskläder, men varken Elin eller jag hittade några byxor i våran storlek, så då åkte vi upp till något ställe i närheten där dom säljser arbetarkläder från topp till tå!
Sen så skulle vi städa hela gården, och eftersom jag jobbar på en återvinningstation kan ni ju tänka er hur mycket sopor vi har fått slänga idag, tidningar,metaller,burkar,flaskor ja allt.. Även rensat en hel del ogräs, men gården blev inte färdig idag, så det blir att fortsätta imorgon!
När jag jobbar försöker jag få tiden att gå fortare. Jag tänker på hur skönt det ska bli när jag väl slutat jobba och kan njuta av sommaren med mina närmaste. <3

Ikväll så var det födelsedagsmiddag hos Anida! Hon fyllde ju 18 i lördags, congratz! Men dess värre så var jag helt död och bidrog inte med något specielltt, var helt varm i kroppen, fylld av träningsverk och alldeles varm, höll på att somna för att jag var så trött, så åkte hem vid 10, ska sova snart för jag börjar ju jobba klockan 7 imorgon..

Ibland så tvivlar man på saker, idag har varit en ganska död dag, det kan bero på att jag saknar folk, saknar solen, saknar chillheten.. Vill bara kunna vara avslappnad och ta livet som det kommer, det är så det ska vara. Eller hur? Jag gillar verkligen inte att planera vad man ska göra då och då, okej att man beställer en resa till ett specillt datum, men annars, jag vill inte ha en almanacka och veta vad jag skla göra de närmsta 3 veckorna, för jag tycker man ska ta dagen som den kommer och vara en dagsnjutare,  för då kan man inte bli besviken på att det inte blev som förväntat, eller hur? :)

Det bästa som finns är verkligen att vara med folk man verkligen gillar. Det räcker väl med att jag säger så?

Nu ska jag sova, eller snart...... Godnatt


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är så man ska tänka! Ta dagen som den kommer, va chill och spontan, det är så de bästa sakerna i livet kommer. Om man lever utan förväntningar överträffar man alltid sig själv :D

2008-06-24 @ 02:54:07
URL: http://linneadruid.blogg.se/
Postat av: Ebba

Ja, så borde livet va hela dan varje dag :D

2008-06-24 @ 06:37:50
URL: http://ebaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0