Utkast: Shulululu! Igår ...

Shulululu!

Igår: Linnea ringde vid 13.00 tiden någon gång och jag låg och sov,. sa till henne att jag bara skulle vila " lite till ". Jag går upp vid 15.30, haha yeah!
Jag drog till farmor för att äta "lunch", är där och softar några timmar, dricker kaffe innan jag går hem och gör mig iordning för att senare dra ut med Linnea till berget vid Jakobsdal för att softa lite..
Sa även hejdå till Niama igår för hon åkte till Marocko idag, den jäveln! Saknar henne massvis redan! :(
Men gårdagen var iaf en skön impuls dag, gillar sånt!


idag:
Vaknade as tidigt, vid 8 faktiskt, och jag som hade ställt klockan på 9, skönt faktiskt att vakna tidigt för en gångs skull. Drog in till stan vid 12 tiden, där var jag med Linnea & Paulina! :) Vi satt och chillade i Doman, riktigt nice asså!
Efterråt så följde jag med Linnea för att hämta några svin snygga kort hon tagit på sin lillebror och en kompis till något skolarbete.. Och hennes skola (Infokomp) verkar sjukt chill...

Nu väntar jag på att Linnea ska komma hem från sin fodring.. Hon åker ju till USA inatt! FAN vad nice!



Jag och Li på skolavslutningskvällen.

fest

Abbe, Micke & Linnea

jag

jag

abbe & nea

Abbe & Linnea

chill

Lite av folket

jag & abbe


Abbe och jag på bussen



Det var då bilderna ( långt ifrån alla ) från skolavslutningen.



Niama and me

Jag & Niama när vi sa hejdå för ett tag



Linnea & jag från idag när vi var på Infokomp <3




Jag ska träffa Linnea nu och säga adjö till henne också! Men hon är ju "bara" bara borta i 2 veckor..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag saknar dig Ebba! Jag har suttit och tankt massor pa allt vi ska gora i sommar, det kommer verkligen bli basta sommaren nagonsin! :D btw, min skola ar aschill! ;D

2008-06-18 @ 15:32:34
URL: http://linneadruid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0