Torsdag

Jag är latast i världen, kanske lite elak också. Men som tur är så finns det ingen människa av dessa miljarder här på jorden som är perfekt, tur det!
Har solat nu en stund, så himla varmt, det blåser ingenting så det känns som att man ska börja kokas! Snart ska jag sätta på en kopp kaffe och sätta mig i skuggan lite och dricka..

Jag snackar med Elli nu på msn :D. Och jag kom att tänka på när vi var på Ökne, och en viss person sa när vi satt inne i våran chokladpudding och åt " Sandy är lös i magen " . Haha fyfan vad tjurig jag blev!


image64

Jag älskar sommaren <3 Och resa är min stora passion! Bilden är från Marocko förra sommaren.

Kommentarer
Postat av: Angelica

S; nästa fredag? oj vad drygt.. jag bor i stockholm, eller i märsta rättare sagt, går på arlandagymnasiet.. så vi har tur att vi fick sluta jättetidigt :)
Tro mig, det är nått att längta till

2008-06-05 @ 16:29:38
URL: http://ohangel.blogg.se
Postat av: eeelli :D

hahaha sandy är lös i magen ;P

2008-06-08 @ 17:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0