Shuululuu!

Kom hem för en stund sedan. Li och jag fikade på Coffé house by George ( samma som igår ), drack samma te som igår också för den delen, men inte nog med det, samma äckliga gubbe i typ 40års åldern satt där och glodde precis lika mycket som igår med hans kompisar.. =/
Det var söft, drog även förbi Mc Donalds också. Köpe en mineralvatten och cheez balls ( chili con pili haha ), satte mig på 210an och sen åkte hem.
När jag kommer hem hör jag skratt och bredaste sthlm:skan ifrån mitt rum.. Självklart har Christian och hans käre vän satt sig i mitt rum för att se på DVD =/ Wiie..
Så här sitter jag  min ensamhet och hör varannan sekund " HAHAAH åå jävlar, HAHAHAHA , HOOHOO "  Nej nej jag är inte ett dugg avunsjuk! 

Kanske ska gå ut med min granne ( Carl ) om en stund .. Vi får se vi får se..

BYEE :)


image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0