Shululu

Jobbet gick ganska bra idag, förutom att att av banden gick sönder, men det blev lagat ganska snabbt endå. Åhh, mitt bland allt bråte så kom det en mus! Tänk er, möss brukar ju vara skygga av sig, men den var blöt, trött och så oskyldigt söt.. Ärligt vi bar det tilloch med.. Sen matade vi den med ost men den ville inte ha, stackarn var väl på tok för rädd för att äta ostbiten, men nu vet ju musen vart osten finns ifall den överlever dagen!
Jag skrattar typ hela tiden på jobbet, det är nog mest för att jag är lite halvtrött, och när jag är trött så kommer jag att tänka på så sjukt lustiga saker.. Uffe kom tillbaka från semestern idag, han är så skön. Han sitter och snackar om något (minns ej vad) och helt plötsligt börjar jag fnissa, men jag skyller på att det inte är åt något speciellt jag skrattar åt.. Men jag skrattade faktiskt åt att jag kom på att jag kallade honom för Classe & Robert Gustafsson på skolavslutningen då jag och li åkte hem med dom i taxin för dom hade varit ute och ätit med jobbet.
En annan grej jag började skratta åt var när jag och Elin stod och sorterade på bandet, det kommer in en vanlig diskborste eller ni vet sån där "svamp" då tar jag den och gnuggar mot väggen och tänker för mig själv " spiderpig spiderpig does whatever spiderpig does" Hur normalt är det på skala 1-10?

Idag kom studiebidraget! :D Självklart är jag superlycklig för att ha pengar för en gångs skull..

Nu har jag just druckit mitt kaffe, lyssnar på Danne W  - Brevet till himmlen. Låten ger mig minnen, jag blir så berörd av den..

Ska dra ut en sväng snart, men först blir det påtår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0