Okej lite efter men..

Egentligen så hade jag stängt av datorn och var på väg för att gå till min säng och sova eftersom jag ska gå upp klockan 5 imorgon. Men grejen är... Ganska obehagligt
Men min mobil har ju verkligen blivit näst intill förstörd sen måndagen den veckan då vi slutade skolan, den råkade ju få vätska i sig och nu stängs den av så fort man snuddar den typ, men grejen är att tidigare den dagen så skulle jag möta Linnea & c.o för att chilla i Skateparken.. Och då hittade jag verkligen inte min mobil, den var totalt försvunnen, Linnea kommer du ihåg?
Men dum som jag var (när jag tänker efter nu idag) så letade jag som en galning efter den, bad Linnea ringa efter den och jag höll på att stressa ihjäl mig och flippa ur....
Hittade den tillslut, tyvärr..

Vad är oddset liksom? Det var menat att jag inte skulle hitta den för att någon visste att den skulle gå sönder.....



Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, ja, tänk om du inte hade hittat mobilen. Då skulle den inte gått sönder, OTUR! Men då hade vi förstås inte fått två fula och pinsamma videobloggar att visa upp, haha :P

2008-06-27 @ 00:24:53
URL: http://linneadruid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0