Nu jävlar!

Godmorgon kan man väl säga, för vissa väckte ju inte mig i morse vid 10 som de lovade, fy skäms! Men det är skitsamma för jag brydde mig endå inte om mitt snooz alarm, höhö.

Har just käkat min lunch, tagit min kopp kaffe och suttit på balkongen och chillat. Nu håller jag på att bränna en skiva med skön musik på, som jag ska lyssna på under tiden jag städar mitt rum..
 Nu jävlar ska jag inte röra mitt tagenbord förens jag är klar med rummet, det lär ta flera timmar om jag ska vara ärlig, ska ju även plocka upp allt skit jag har slängt utanför rummet & vid tvättstugan, jag ska göra mina föräldrar så nöjda, och framför allt mig själv!
Hoho..

Vi hörs senare! När jag har städat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0