Mjau

Hejhej
jag försov mig idag också, missade matten.. Vad ska Folke  ( min lärare ) säga ? Men som tur är har jag bara en mattelektion kvar sen så är det sommarlov! =)
Hade bara en lektion idag, och imorgon har vi inte heller många, vi har ingen spanska ( bara de som inte har fått reda på sina beytyg ) och vi ska fika på samhällskunskapen och jag ska berätta nyheter, en inrikes, utrikes, ledare och lokala! Sist jag gjorde det så började jag as garva och kunde verkligen inte sluta skratta. Hoppas på bättre tider imorgon!

Nu sitter jag hemma hos min bror, han bor precis vid resecentrum, och jag ska cykla hem på en STOR herrcykel. Känns mindre pepp, dessutom har jag kjol på mig, det värsta är ju när jag ska gå av och gå på..

Föressten har jag gjort 2 hyss idag, inte bra... Tänker inte berätta här vad jag gjorde men! =P
Ska iaf fråga min bror om jag får låna ett par shorts att cykla hem i, hoppas på det bästa...

Later!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0