Midsommar!

Shululu!
Allt bra idag? Jorå det funkar! (H) Bara en gång per år det är midsommar...
Jag kommer ihåg midsommar 2006, jag Ella och Bella drog ut på landet någonstans far away, det var meningen att vi skulle övernatta där, framåt spöktimmen så kändes inte det alltöfr rätt för mig, det var rätt så boring, och jag var inte den enda som tyckte det! Långt som helvetet gick vi på en grusväg och det ända man möttes av var kossor, några hästar och granar. Men tillslut kom Bellas pappa och hämtade oss! Jihu! Haha!

Förra året så satt vi några hemma hos mig, det var ganska chill, dock spöregnade det men vad gjorde det när vi endå bara satt inomhus? Okej vi gick ut för att röka då och då, och nu kommer det..: Jag råkade döda en groda! :'(
Grov ångest asså, helvete!!!
Avslutade kvällen på stan..

Iår då. Det blir till att åka till Ljungsbro ikväll med Li & hennes hjärtevän.. Mer folk befinner sig där, blir att festa och fira årets höjdpunkt eller vad folk nu kallar det, dock tycker jag att midsommar är överskattat, inget speciellt med det enligt mig.. Skulle jag få bestämma så skulle årets dag vara en chill-dag i slutet av juli/början av augusti, det skulle uppskattas mycket mer skulle jag tro...

Har iaf duschat nu, sitter i en morgonrock och är torr som satan, måste smörja in mig.. Ska föna håret, klä på mig och göra mig iordning lite också..

Ha en skön midsommar gott folk! :D

Pusssss / stången

midsommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0