Måndag

Gutenmorgen allihope!!
Asså jävla flug helvete säger jag bara! Jag sov med vidöppet fönster inatt, något jag inte kommer göra frivilligt igen.. Vaknade ca halv 7 av att en fluga var och surrade mig i ansiktet och satte sig på mig, jag tog hela tiden täcket över huvudet för att 5 minuter senare ta bort det när "surrandet" var borta för att hoppas att flug jäveln ska vara borta, men nej den är kvar än..
Sitter såhär i sängen med mitt "bästa" morgonhumör, undrar om jag blir på bättre humör om jag kan aliva den där flugan på något sätt.. Eller om jag går upp och gör mat och sätter mig på balkongen och gör sälskap med morgonsolen..

Kommentarer
Postat av: m@lak

ey sexc gal..hot blog, luv the pics, very professional haha, cant wait 2 see more!!!



haz frm australia peace out gal xoxo

2008-06-18 @ 16:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0