Lördag

Hej jag heter Ebba och jag känner mig ganska trött och seg, vaknade vid halv 12, har ätit lite pizza från igår och gjort mig lite kaffe, men klantig som jag är så lade jag ner sjävla kaffe pulvret i bägaren där man häller i vattnet, så det tog mig en jävla stund att göra den ren..
Nu tänkte jag gå och sätta mig i solen lite, men det är så molnigt och när solen går i moln så blir det så kallt.. Brr!!

Ikväll ska jag vara med Li och Jossan! Vi ska förmodligen dra till Varamon för att ha picnic.. Mysigt!


Uppdaterar later


Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

hoppas du får en bra dag :) här äre då toppenväder så för mig lär dagen bli kanon :D

2008-06-28 @ 13:54:25
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0