Helg!

Fredag igår, försökte tänka framåt, snart helg och grejer, timmarna gick skapligt sakta, men jag försökte att inte kolla på klockan och inte tänka på hur många minuter det var kvar tills rasterna. Jag lever verkligen för rasterna på jobbet, det är dom som går snabbast. Ni fattar inte hur jobbigt det är att stå upp i 8 timmar i sträck och göra ett enformigt arbete..
Nu har jag iaf jobbat en fjärdedel av arbetet. Skönt det.

Ikväll så drog jag & Li ut, vi skulle på fest hos Perra I Linghem, vi åkte till Linghem.. Asså hur tidiga vi än är så kommer vi jämt så sent, jag kom till Li (vi skulle göra oss iordning där) vid 5 och inte förens 11 var vi i Linghem, vi satt vid stationen och softade... I en timme för vi hade så mycket att snacka om..Så en timme senare kommer det lite folk som vi börjar snacka med och det slutar med att vi åkte tillbaka till Linköping igen med dom (Tjarrå Perra).. Haha spontant.

I Linköping blev allt fel, en del av sälskapet vi var med hamnade i bråk vid Resecentrum, misshandel (så jävla onödigt ) , blod och personuppgifter, bråk är det lägsta en människa kan hamna i, är man riktiga män ska man kunna lösa tjaffs utan att bråka, man ska diskutera.. Så jävla omoget.. fy fan!!

Kom hem för en stund sedan. Nu skriker min säng efter mig, eller är det jag som skriker efter den om jag ska vara ärlig, är helt slut i hela kroppen. Ska verkligen sova ut.. Typ till 4 känner jag för.-. Jag behöver det, men vi får se hur länge det blir.

Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0