Agnes!

Idag vaknade jag sent, 13.30. Var jätte skönt att sova ut för jag la mig riktigt sent inatt. Gick upp för att äta, duscha och sen ta på mig bikinin, för sen kom Agnes hit! Inte allt för ofta man träffar henne, även om det har gått flera månader så är det alltid samma sak när vi ses. Det är så skönt, det blir aldrig någon pinsam tystnad eller så! As skönt :D Agnes och jag har känt varandra sen vi var fyra år ( då hon flyttade hit från Stockholm ) , och då har vi träffats nästan varje dag, eftersom vi gick vid samma dag-mammor, och sen i samma klass från 6års till 9an .. Undrar hur många timmar vi har spenderat tillsamans egentligen.
Iallafall, vi låg och solade i någon timme, sen tittade vi på gamla kort och snackade minnen typ. Jätte mysigt! :)

Nu sitter jag här iaf, ska snart gå och duscha för sen ska jag äta mat och efter det ska jag och Li åka in till stan för att fika! :)
Så är det..

Jag och Agnes på bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0