SHULUUUULULU

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering. Förlåt!
Inte för att jag hinner uppdatera särskilt mycket idag heller men jag kan ju skriva lite om de senaste dagarna

Festen hos Linnea I söndags var galet nice!!! Och i tisdags så fyllde jag år också, vilket känns så annorlunda, jag är 18 nu. Men jag anser verkligen inte att jag är vuxen... än... Att bära på en himla massa ansvar är väl inte min starkaste sida, och jag är väl inte den mognaste "kvinnan" här på jorden, men tiden den tar mig väl dit skulle jag tro..

Har varit med Linnea de senaste dagarna! :) Vi har mest chillat i parken och sisådär..
Och idag så var jag och fikade med Shine, Shugufta och Ahmed! : ) Det var trevligt..

Nu ska jag hoppa in i duschen... Vi hörs vafan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0