Shuluulu torsdag

Hellu!
Lite sen med att blogga idag, men har knappt haft tid vid att sitta vid datorn, bättre sent än aldrig finns ju ett ordspråk som lyder..
Jobbet idag gick hyffsat, var helt slut i kroppen som vanligt efter en dag. Men det är synd att man ska stå inne och jobba när man egentligen bara vill vara ute och chilla i solen, men that´s life, hoppas på fortsatt bra väder resten av sommaren! :)

Idag så har jag träffat Linnea! :D Hon har äntligen kommit hem från USA, ni anar inte hur mycket jag har saknat henne, galet! Skönt att ha dig hemma igen! :)
Vi satt iaf vid Berget vid Jakobsdal, snackade minnen som vi aldrig kommer glömma...
Vi planerade också en hel del om saker vi vill göra o.s.v, softade bara! Så himla mysigt, solen bara sken!
Och jag fick vääääääärldens finaste armband av henne ( Jamaica ), det armbandet symboliserar lite om oss! ;) Nice!!
Det här ska verkligen bli en sån jävla bra sommar! Eller hur ?!

Ska duscha nu, sen ska jag gå och lägga mig.. Jobb imorgon, men snart helg!! =D Jihuu..

Linna söt :)

Linnea nykommen från USA :) <3

 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det kommer lätt bli bästa sommaren! Jag är så jävla PEPP!!!

2008-07-03 @ 23:44:05
URL: http://linneadruid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0