Shit aaazzz

Så himla härligt väder vi har det här nu, jag njuter till max. Även fast jag vaknar lite sent så hinner jag alltid spendera mycket tid ute.
Den här helgen har varit BRA! Dock hände några tråkiga saker i fredags, jag hoppas verkligen att ALLT ordnar sig och att det kommer tillbaka där det ska vara!
Igår så drog jag och Linnea till Paulina, hon har ju nydligen flyttat in i stan, det var jätte mysigt hos henne! :)Hos henne var det dags för Alex avskeds fest, han ska flytta till Malmö för att börja på Skate-gymnasium där.. Men det är ju nice för honom :)
Framåt 20 i 4 eller något så drog jag och Linnea till Kebab baren och köpte mat, tog med maten och satte oss på en trappa och åt, gott värre.. Sen var det bara att börja vandra hemåt till Wheeels bridge town haha.. Tog mig en timme eller så, slocknade som en bäver när jag kom hem ... As skönt :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0