shiiiiiiiiiiit aaaaaaaaaazzzzzzzz

Jag minns inte när jag uppdaterade nyss, antar att det inte var igår.. Haha, men jag är aldrig inomhus nu för tiden typ.. Men just nu är jag det, varför? Jo för att jag har duschat och väntar på Linnea, eller?!
Den senaste veckan har jag mest chillat och så, det är så det ska vara..Så jävla soft...
En del kvällar hemma hos Linnea, med trevligt folk, och sisådäär. Så jävla niiiiice aaaaaaazzzz :P

Igår var det utomhus bio. Jag, Linnea, Li och Jossan drog in till trädgårn, där mötte vi Paulina, Ludde, Jaque, Olle, Muffe m.m, sämsta filmen såg vi. Hairspray, fast ska jag vara ganska ärlig så var det ingen som såg på filmen, sämst ju..
Efer bion åkte Li & Jossan hem, då traskade jag, Linnea och Ludde vidare mot stan där vi mötte de andra, och en as störd snubbe som kom fram och frågade om vi villa bråka sen tog han typ ett rep och började slåss as hårt, as stört.. Men hans flickvän eller någon annan brud kom och stoppade honom.. Well... Det finns människor till allt..

Nu väntar jag på Linnea.. Vad som händer ikväll är inte bestämt än! Men vi hörs..
Imorgon blir det fest hos Pau iaf! Martin kommer hem från Norge! :D

jag och Linnea


Kommentarer
Postat av: soulie

HAHAHAH SA JAVLA FUCKING SKON DU AR!! jag saknar dej ocksa ebaayy!! klart som fan att vi ska, latt fett but they're aiint noo hoood i lkpg men vi kan skapa ett haha behover bara massa 50 ore wannabies och ngn som suger pa rappa forst :D haha <3!

2008-08-01 @ 05:25:13
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com
Postat av: Linnea

Allt är så jääävla naaajjjjs azzzz! eller..? ;)

2008-08-01 @ 09:46:44
URL: http://linneadruid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0