Onsdag

Hej!
Kom hem för typ en timma sen, Idag träffade jag Albin på jobbet, han jobbar ju för Nelborgs (tror jag cykelaffären heter) och de var och slänge kartonger på jobbet idag! Aja sen jag kom hem så har jag hunnit trycka i mig en fiskgratäng, duschat & sminkat mig. Nu väntar jag på att Linnea ska ringa, så ska jag gå upp och möta henne vid Kvinnebyskolan!
Vi ska som sagt bara chilla idag, skönt! Ska bli så nice : )

Synd att man inte hade 3 händer, för då hade det varit lättare att knyta på ett arband runt handleden.

Ofta jag frågar en på jobbet idag när han äter en macka med mjukost  " Vad är det för räkost du har på mackan ?! " Haha, smart Ebba!

Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva.. Farmor ringde förut. Hon ligger fortfarande på sjukhuset, och mår inte bättre. :/
Håller tummarna för henne. <3


Peace & Chill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0