Music makes you happy

You name it, jag känner mig super lycklig just nu, lyssnar på skön musik, Linnea kommer snart hem, har fått mitt studiebidrag, det är snart helg och jag har inget jobb på två dagar då. Jihu!
I love life! What about you? Jag känner en sån skön pirrande känsla i kroppen som försöker tala om något positivt, vad som än händer kommer jag överleva, för det jag inte dör av blir jag ännu starkare av, och jag har än så länge aldrig dött! :)
Idag efter jobbet så träffade jag Li, vi gick först en sväng på stan, sen drog vi hem och softade lite vid ån, tills Jossan kom. Då klippte Li oss! Jag toppade mig bara, iof gjorde Jossan också det så... Haha!

Oj då! Tiden lyckas jämt komma ifatt mig, livet är kortare än vi tror, vad är meningen med livet egentlien? (Okej jag kanske låter olycklig nu, men det är jag inte, undrar bara) Äta, jobba, sova dö? Men livet blir ju vad man gör det till, bara man är lycklig...
Men lycka är så individuellt, ingen kan säga till någon hur lycka ser ut, vad som är lycka i mina ögon behöver inte alls vara det i dina.. Det är så härligt att vara lycklig!!


Okej, borde verkligen sova nu... Men men..

Godnatt <3


jag chillar vid ån

Just chillin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0