Måndag

Nu är det måndag igen, snart är den över dock, skönt det!
Det här vädret gör mig så jävla ledsen.. Allt gick skit på jobbet idag, eller det kändes så iaf. Bandet hade gått sönder i morse, så det tog lång tid förens vi kunde sätta igång. Idag började en kille som heter Adam att jobba där föressten. Så det betyder att jag är ensam kvinna på arbetsplatsen, känner mig inte ett dugg utsatt, hehe!
När jag kom hem så åt jag mat, duschade, drack en kopp kaffe. Sen somnade jag på en gång, vaknade inte förens vid halv 9 då mamma väckte mig, gick upp för att dricka kaffe igen...
Jag var/är verkligen på as dåligt humör, först värsta tjurig sen blev jag helt plötsligt as ledsen.. Men det är verkligen för det är så dåligt väder. Och idag så trampade min bror på en gammal spik som åkte in i foten, men läkarna säger att det bara är att göra foten ren för att han har vaccinerat sig mot stelkramp! Men man blir ju verkligen orolig, de sa att han kunde gå till läkaren iallafall, och det tycker jag han ska göra!

Nu ska jag iaf gå ut en sväng, kan vara rätt mysigt. Jag & regnet, vi borde lära oss att komma mer överens..

Puss hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0