Livet leker

Tja!
Imorgon har halva veckan gått, vilket känns skönt, jag menar.. Igår så började veckan och imorgon så har halva gått..
Mitt internet har verkligen knasat till det för mig, därför jag är seg med ny uppdatering,
men idag eller ikväll ska man säga så har det funkat gallant så nu kan jag minsan inte klaga!
Idag har jag varit på jobbet, sen träffade jag Linnea en sväng, vi drog mot Tornby och sådär.. Sen drog vi åt olika håll..
Har bara softat och tagit det lugnt ikväll..
Imorgon ska jag jobba, och när jag kommer hem så ska jag träffa Linnea! Det ska bli så chill asså, den kvinnan är jäkligt bra, bara så ni vet :)

Vi hörs!!

Peace & Chill

Linnea och jag
Linnea & jag <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vi ska chilla som aldrig förr! ;D LÄNGTAAAAAAAAAAAAAAAAR!

2008-07-16 @ 10:47:17
URL: http://linneadruid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0