Lite damp

Har varit riktig dålig på att uppdatera de senaste dagarna.. Min dator eller internet-anslutning beter sig som ett riktigt röv hål. As jobbigt.. De fungerar så sent, men det är fan ett under att det fungerar att blogga överhuvud taget! :)

Ja, Vad har hänt då?
Drog ut i fredags med Linnea, vi gick "minnes vägen", kan tyvärr inte berätta vad det är för något, för då skulle det vara så jävla patetiskt haha! :P
Men det var riktigt nice också, vi gick även förbi en sväng in the lovely hood ;)

I går så åkte jag, far & mor till sjukhuset för att hälsa på min farmor. Hon mår bättre nu, men allt är inte som det ska. Hon kanske blir hemskriven idag, men jag tycker hon borde stanna ett dygn till, för det var inte samma farmor jag träffade..

När jag kom hem så blev det till att duscha och göra sig iordning ni vet.. Drog till stan med Li och där mötte vi upp Linnea, gick till Trädgårn och bara chillade. Så himla mysigt! Sitta och lyssna på skön musik, dricka bärs & ha en cigarett i handen.
Vi träffade även lite bekant folk, Abbe var där med sina kompisar som vi joinade innan vi drog vidare på fest hos Anton!

Hos Anton i Vidingsjö så var det riktigt skoj, skön musik, mycket nice folk, träffade bland annat Paulina, Adam, Jocke lite Munken barn och så! Riktigt nice, vid 4 tiden så gick vi hem. Kom hem vid 04.50. As jobbigt, för min brorsa trodde att han var den i familjen som kom hem sist, så han hade låst och jag hade inga nycklar med mig, iof så hade det inte spelat någon roll om jag hade haft nycklar med mig, för vi har ett gammalt lås, så nyckeln sitter i hålet inifrån så jag hade endå inte kunnat låsa upp..
Så vad gör man?! Jag ville inte väcka dom mitt på den tidiga morgonen då man sover som skönast.. Så jag fick hoppa in genom fönstret.. Dock så var det massa prylar precis ÖVERALLT , det vet ju dom som brukar vara hos mig att mina föräldrar handlar sånt hela tiden! Så det blev kanska bökigt att komma in, men det gick...

Gick upp och skrev en lapp " Köp gooooooodis åt mig :) "
Vaknade vid 12 tiden, jag som trodde klockan var typ 3 eller något för jag kände mig inte alls trött (vilket jag gör nu), gick upp...
Sen kom mamma hem med godis, då vart jag glad!! Nu är det slut typ... men vafan :)

Men jag har så jävla mycket damp nu, har du? Isåfall... Varför? ;)
Jag vet ju varför jag har damp, det vet nog du med ;) Någon som känner sig träffad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0