Helgen

Det har varit dåligt med uppdatering i helgen. Jag beklagar, har inte sovit hemma någonting faktiskt, knappt suttit vid datorn så då får jag uppdatera nu istället. :)

Fredags: Jobbade till 4, åkte hem, duschade, åt, chillade lite. Sen så gick jag till Ekholmen för att möta Linnea! Vi gick till Hydro och köpte bussbiljett och sen bar det av ner till stan. Mötte Li och Mellis där.. Sen gick vi hem till Mellis. Efter att ha varit där några timmar var vi trötta, opeppade och på lite halv taskigt humör, vi satt och väntade på att Li´s buss skulle komma för att hon var tvungen att åka hem. Men jag & Linnea kände dock inte för att dra hem... Men i stan så är det ju så tråkigt (enligt mig), det är mycket roligare i "förorten"  så vi tog bussen till Ekholmen, gick till Skateparken för att chilla lite... Det var mycket soft, sen ringde Paulina. Hon satt vid någon busshållsplats i Vidingsjö så då gick vi och träffade henne.. Våra magar började kurra så då gick vi hem för att äta Linneas goda taco-paj! Den var jätte good! Satt och snackade hur länge som helst, tills vi blev trötta och slocknade på en gång.

Lördag: Vaknade runt 12, åt frukost och sådär, gick ut för att chilla lite.. Sööft, det var så nice väder i början av dagen.. Det var jätte varmt så vi satt under ett träd i skuggen! :) Sen skildes vi åt allihopa, jag drog hem för att duscha, sen vidare till stan för att träffa Li!
Inhandlade en hel del, är nöjd.. Dock inga kläder, men 2 parfymer, smink & gott i gött gott..
På kvällen så blev det lite struligt här hemma.. Jag drog då hemifrån, det spöregnade verkligen där ute och allt kändes helt plötsligt så opepp, gick med mitt paraply och musik i högsta volym till Ekholmen för att träffa Linnea. Vi gick till en skog och softade, blev blöta och satte oss under ett tak istället.. Både hon och jag kände oss grymt opeppa till allt p.g.a MASSOR, då bar det av till Shell för att handla tröst-snacks! ;) Sen hem till Linnea, kollade filmer på datorn och bara chillade!

Idag: Vaknade vid 1, chillade vid datorn, åt godis (hihi) och sådär, gick även en promenad ut i det fria, vattnet öste ner..
Gick förbi Skillingen för att se om Maria jobbade där, men nej det gjorde hon inte. Då gick vi vidare... Linnea visade mig vart hon hade åkt Inlines en gång och så! ;)
Blev hämtad av mamma lite senare, åt kvällsmat och nu sitter jag här..

Funderar på att ta en kopp kaffe, sen gå en promenad igen, till Hydro macken.. Eller jag vet inte, vill bara komma ut härifrån, sen gå och lägga mig, är ganska trött.
Jobbar ju i 2 veckor till och sen slutar jag! :) Linnea fyller dagen efter jag slutat jobba och jag själv fyller 3 dagar senare. Mycket nice!!!!

I fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0