Farmor & Morfar

Känner mig rätt nere nu. När jag kom hem så fick jag höra när mamma pratade med pappa, att farmor ligger på sjukhus. Min farmor har varit så trött och dan i över en månad, jag har mest tänkt att det är för hon är väldigt gammal. Så mamma hade skjutsat henne till Vårdcentralen idag, och nu så ligger hon på akuten. Hon har fått hjärtflimmer. Jag är så himla ledsen att det här har hänt, allt jag vill är att du ska bli frisk, farmor Aina är som en extra mamma till mig, världens bästa farmor.. Jag brukar träffa henne flera dagar i veckan ibland, eftersom hon bor så nära mig, jämt när jag har bråkat här hemma så får jag komma till henne, jag får mat hela tiden och hon bryr sig verkligen om en.. :(
Hoppas du blir frisk snart och får all hjälp du kan, så du får komma hem snart igen!

Inte nog med det.. När vi satt och åt så kom vi in på min födelsedag, jag frågade om hon hört något ifrån morfar ifall han vill komma, men då kom kniven i hjärtat ännu en gång: Morfar ligger också på sjukhuset. :( Han har fått massa bakterier i kroppen.. Morfar <3 Han träffar jag inte alls lika ofta, men han betyder endå så mycket.. Han bor i Örebro och därför kan vi inte träffas så ofta, men sist jag träffade honom var på Kevin ( min bror sons dop ) .
Mina tankar är hos er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0