Chillination

Tjenaare tjenare!

Förut så drog jag och Li ner till stan, för att sola och käka kebab! Självklart orkade jag nästan halva tallriken, när jag är bakis kan jag bli dö-hungrig men mätt på bara några tuggor! Haha yeah!
Efter att vi hade solat så tog jag bussen mot Vidingsjö, drog hem till Linnea, satte på kaffet och sen drog vi till skogen vid henne för att sitta på ett berg och bara softa, lyssna på skön musik och dricka kaffe! Så jävla bra avslut på en kanon helg!
Livet är så jävla underbart!
Bara några få förstår varför.. Men ni fattar inte vad lycklig jag är!
Linnea, vi klarade det! :D Vi hann med vårat "mål" och det var verkligen ÖDET !! Asså fattar ni eller? Vi klarade det, på egen hand! ödet asså.. Fyfan!

Ska lägga mig snart, fast det lär ta en stund innan jag kan sova, ska tänka på dessa bra händelser innan, som jag jämt gör innan jag ska sova, och så ska jag läsa en tidining.
Jobbar imorgon, men det är sista veckan! :D Jihuu...


Ha det bra



Peace and Chill


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vi har verkligen klarat det och det är SÅ JÄVLA BRA!! :D Livet är verkligen underbart!

2008-07-14 @ 10:16:16
URL: http://linneadruid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0